Veelgestelde vragen


Speciaal voor Moederdag leveren we het volledige weekend!

Als je geen antwoord gevonden hebt op uw vraag of opmerking kan je ons een bericht sturen via het contactformulier.

 

Leveren jullie ook bij mij aan huis?

Wij leveren aan huis maar niet in elke gemeente. Hieronder vindt u een lijst van de gemeentes die in aanmerking komen voor levering:

Groot-Lebbeke, Opwijk, Buggenhout, Merchtem, Baardegem, Moorsel, Meldert, Berlare, Groot-Dendermonde en Groot-Asse.

 

Leveren jullie elke dag?

We leveren niet elke dag. We gaan bestellingen volgens regio verzamelen en op 1 dag per regio rondbrengen.

Elke donderdag: Opwijk, Merchtem, Baardegem, Moorsel en Meldert
Elke vrijdag: Groot-Lebbeke, Buggenhout en Berlare
Elke zaterdag: Groot-Asse en Groot-Dendermonde

Mochten we merken dat er te veel bestellingen binnenkomen kan het zijn dat het schema nog wijzigt.

 

Hoe moet ik bestellen?

Stap 1: Winkelmandje

Jouw favoriete bloemen gevonden? Voeg ze toe aan jouw winkelmandje door te klikken op de knop ‘aan winkelmand toevoegen’. Ben je klaar met winkelen? Klik dan rechtsboven op het winkelmandje-icoon en controleer of de producten en aantallen kloppen. Als ze allemaal correct zijn kan je klikken op ‘Afrekenen’ om verder te gaan.

Stap 2 – Afrekenen

Bij het afrekenen kun je jouw persoonlijke gegevens invullen. Het is belangrijk hier in te vullen voor wie de bloemen zijn (als je deze als cadeau geeft). Op stap 4 kan je jouw gegevens en boodschap achterlaten. Dan zetten wij deze op de verpakking van het boeket.

Stap 3 – Verzendmethode

Bij ons kan je maar kiezen voor één verzendingsmethode en dat is onze gratis levering. Door op ‘Volgende’ te klikken gaan we naar de volgende stap.

Stap 4 – Betalen

Op deze stap kan je nog een afzender invullen als je de rozen naar iemand anders stuurt. Dan zetten wij jouw boodschap op de verpakking. Als alles correct ingevuld is kan je klikken op  ‘Ga naar betalen’. Nu zal je naar een andere pagina gaan waar je (in een beveiligde omgeving) jouw bankgegevens kan invullen. Nadat de betaling is afgerond ontvang je een bevestiging in je e-mail. De dag voor levering zal je nog een leveringsbevestiging via email van ons krijgen.

 

Wat zijn de leveringskosten ?

De levering van al onze producten is gratis. 

 

Kan ik bloemen of planten retourneren?

Je kan geen bloemen of planten retouren. Bloemen en planten zijn een vers product. Een aankoop blijft bindend.

 

Hoe gebeurt de levering?

Om u en onszelf zo goed mogelijk te beschermen zullen we aanbellen en de bloemen aan de voordeur leggen. Dit om zoveel mogelijk contact te vermijden.

 

Wat als alles uitverkocht is?

Elke dag wordt de stock gecontroleerd en online aangevuld. 

 

Kan ik bloemen van verschillende kwekers laten mengen in één boeket?

Dit is niet mogelijk. Je kan wel bij meerdere kwekers aankopen maar deze boeketten worden in verschillende pakketten geleverd.  

 

Hoe lang blijft de webshop bestaan?

Het initiatief van deze webshop blijft bestaan zolang de Covid-19 maatregelen van kracht zijn.